Isnin, 23 Jun 2014

Kisah Seram - Sg. Pauh Camp Site,Cameron.



 

Dunia Seram - Malam terakhir kat situ,last activity yg kitorang kene wat is solo camping.so b4 pegi,lecturer ada ckp sape yg x nk,leh dok tepi..aku dah xsedap ati tp memandangkan sume excited nk pi,so aku pon pegi jelah.xkan nk tinggal sorang2 kan..xnak aku.pstu die suruh jalan in one line..time tu sume jalan ngan senyap.xsape bersuara..yela dah malam kan....dgn cuaca yg sejuk gile kat cameron tu,my heart still beat fast...rase cam nyesal pegi pon ada gak pstu dah smpai kat hutan situ,lecturer pon bahagi2kan tmpt.1 pokok pine 1 org...yg boys punye tempat ok lagi sbb dorang pndg sekeliling leh nmpak sume lelaki..depan ke,blakang ke,kiri kanan ke..they can see each other...

yg kitorang gurlzz ni plak..kat lereng bukit.so the view tu,kite pndg bwh jelah..sbb dok kat lereng bukit kan..mane leh pndg blakang sume...so malangnye time tu,aku ni kene dok kat pokok yg last sekali..kaki aku dah shaking time tu..fuh! pstu dah sume dok kt tmpt masing2,lecturer aku blah la...so dudukla kitorang kat situ selame 30min...aku mmg dah takut..so xde rase nk tdo langsung la,mate fresh je tgk bwh n tgk kwn2 aku yg dpn2 aku sume..

10min after that,aku t'dgr bunyi daun kering dipijak blakang aku tp xdelah exactly blakang aku..jauh sketla..so ngan slumbernye aku toleh ke blakang...no one there.aku dgr 3x n pndg pon 3x :bgrin: (blakang aku tu ada 1 umah kosong n siap garaj lagi maybe umah renjer utan yg dah lame kot,so daun tu aku dgr kat garaj die).the third time aku toleh ke arah umah tu..sekali.....aku nmpk...........1 lembage ke byg2 aku pon xtau hitam..ngah bediri smbil b'peluk tubuh kat tingkap umah tu..peh!!!aku siap berkerut lagi...then pndgn dpn and aku tanye sendiri sape tu?pstu rase cam lain macam je,jantung aku time tu pon dah laju gile..what can i do is i freezing jelah..xtau wat pe.dok bace al fatihah jelah tp mulut ni berat plak nk jerit ke ape ke (lect dah ckp if anything happen,jerit T-O-L-O-N-G but slow bukan laju2) aku terkaku gak..xnak gerak2..nk nangis pon ada tp xgak nangis...

10min pstu aku terase my back is 'panas'.bukan panas pe tp panas ada tgn pegang blakang n pinggang aku...aku x mengelak pon..takut beb! aku kakuuuu je....xbrani woo nk gerak2..mase tu..Tuhan je tau..kaki aku ringan je nk lari yela in case 'dorang' nk sergah aku ke ape,ke tolak aku dr lereng tu ke.. tp x lari jugak...tp xlame dlm 8second je kot..

dah turun n bratur in line balik,aku senyap je..stil freezing,faci tanye aku ok ke..aku angguk je..pstu aku nangis...uwaaa!! tp xdelah melalak juz my tears je kuar.then faci tu kate tmpat aku tu 3 puteri bunian punye tmpat.kalau lecturer aku letak lagi student blakang dr pokok aku tu,kirenye dah masuk territory bunian tu la...cuak plak aku dgr......pstu balik camp,basuh kaki terus tdo.kwn2 sume panaskan badan kat unggun api..esoknye baru aku ckp ngan kwn aku tu,XXX. die pon heran nape aku x join dorang panaskan bdn smlm tue...dorang leh siap tdo time dok kat pokok tu,hampeh betul! padanla xtau ape2...

SEKIAN...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan